Какъв цвят мъжко бельо се носи в последно време, се оказва признак за това дали икономиката е във възход или не. Това твърди известно американско модно списание.
В последните дизайнерски колекции място намират отново все по цветни и шарени модели, което е сигнал за отминаване на кризата и настъпването на по-добри времена.
Друг известен сайт специализиран да следи тенденциите в мъжкото бельо, underwearexpert.com твърди, че по-ярките и цветни модели мъжко бельо са ясен признак, че мъжете възприемат отново бельото, като моден артикул, а не просто като досадна необходимост.
“Може и да не ви се вярва, но последната година марковите колекции за мъжко бельо станаха по-цветни и шарени, даже повече и от дамските – каза Джо Делайн от сайта. – Мъжете имат огромен избор от многоцветно бельо и не говоря само за едноцветни модели, а за бельо което е направено от два или повече ярки цвята“.
Факта, че мъжкото бельо е вече по-луксозна стока може да е само временна тенденция, но ако се вярва на специалистите от текстилната индустрия, това може да означава, че икономическия климат е доста по-добър от преди.
В повечето случаи мъжете купуват практични неща във времена на криза. Те най-често пазаруват по-тъмни цветове мъжко бельо или по-класически, като бяло,черно или сиво. Но когато икономиката се съживи, всички започват да се обличат по- цветно и мъжете започват да носят цветно мъжко бельо.
От модата на яркото бельо, най-много се възползват специализираните сайтове за бельо в интернет, защото хората са много по склонни да купят цветно или шарено бельо по Интернет, когато никой не ги наблюдава, от колкото в обикновен магазин.
“Все по-често разни звезди от спорта или киното стават модели на бельо и пускат на пазара собствени колекции от мъжко бельо. Често те стартират с бельо в стандартните цветове – сиво, бяло, черно и синьо, но ако започнат да се продават добре, много бързо преминават в по-цветни и шарени модели”, добави още Делайн.
Дейвид Бекъм също беше сред звездите, които стартираха своя собствена линия мъжко бельо. Той направи ефектно рекламно клипче в което се вижда как тича полугол из един квартал и му се случват разни премеждия. Видеото беше заснето за рекламна кампания на H&M и е режисирано от Гай Ричи, бившия съпруг на Мадона, който сподели че Бекъм има истински актьорски талант.
“Работата ми с Гай Ричи пот това видео беше едно много приятно изживяване и аз искрено се надявам, че хората ще се забавляват докато гледат видеото, така както аз се забавлявах“, сподели Бекъм при представянето на клипа.