Бельото на звездите

Те са актьори, футболисти, спортисти или певци, но не се колебаят да си свалят панталоните и да останат по бельо, когато от това могат да се изкарат добри пари.

 Бельото беше тема до скоро само за жените. Но изведнъж и мъжете започнаха да навлизат масово в света на съблазняването и марките успяха да видят потенциала на това ново движение в мъжката мода.

Марки производители на мъжко бельо, като Calvin Klein, H & M, или Emporio Armani, откриха в красивите и атлетични спортисти, както и в известни певци една златна възможност за реклама, карайки ги да минават само по бельо пред камерите.

От начало звездите бяха леко притеснени в този свят на модата.Започнаха отначало рекламите с второстепенни и не толкова известни звезди от спорта, те не рискуваха толкова много, а и беше една прекрасна възможност за тях да се говори в модните списания и телевизията. Но  скоро след това спортистите и актьорите от първия ред започнаха да стават завистливи и се включиха в надпреварата показвайки все повече гола плът.

БЕКЪМ-ПО-БЕЛЬО

 

Сега, всеки моден сезон е истинско световно събитие. Leo Messi, Justin Bieber и David Beckham са истинско събитие всеки път, когато излезе поредната тяхна фотосесия или видео по бельо. Дори испанската тенис звезда, Рафа Надал позира пред камерите. Сред заснетите е и Джейми Дорнан много преди да изиграе ролята си в Петдесет нюанса сиво.

 

Но има и такива, които след, като  са позирали за дадена марка, успяха да превърнат марката в себе си. Кристиано Роналдо, например, създаде своя собствена марка дрехи. Но най-продаваното от неговата марка си остава бельото и то най-вече когато самия Кристиано участва в рекламните кампании. Той дори понякога пита своите фенове в социалните мрежи, какво бельо да обуе и не след дълго се появяват и снимки на футболиста с въпросния модел бельо.

бельото-на-кристиано-роналдо

От около десетина години се появи и друг феномен свързан с мъжкото бельо. Стартираха много компании специализирани само в производството на мъжко бельо. Разбира се те са значително по-добри от масовите марки, като Calvin Klein, H & M, или Emporio Armani, защото предоставят на клиентите си едно много по-високо качество. Дизайнерите на тази компании ежедневно измислят иновации в бельото, нови модели, комбинации от цветове, материи и пр. По известните от тях са ADDICTED от Испания, Modus Vivendi от Гърция, Aussiebum от Австралия, Andrew Christian от САЩ, и C-in2 от Канада.

Bulgarian TOP 012345